Copyright 2017 - webdesigned by sakosk

Πρόληψη της παχυσαρκίας

Η υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με ένα δραστήριο τρόπο ζωής είναι η καλύτερη μέθοδος για την πρόληψη της παχυσαρκίας. Αυτό σημαίνει αυξημένη λήψη φρέσκων φρούτων και λαχανικών και δημητριακών ολικής αλέσεως.

Σημαίνει επίσης καθημερινή διεξαγωγή σωματικής δραστηριότητας. Η υγιεινή διατροφή και η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας καθ 'όλη την ημέρα και κάθε μέρα, λειτουργούν καλύτερα από την αυστηρή υποθερμιδική δίαιτα και την έντονη άσκηση.
Η λέξη κλειδί για την υγιεινή διατροφή είναι η μετριοπάθεια και είναι σημαντικό να γνωρίζουμε το μέγεθος των μερίδων. Ένας βολικός τρόπος για να εξισορροπήσετε τη διατροφή σας σωστά είναι να γεμίζετε το μισό του πιάτου σας με φρούτα και λαχανικά. Στα άλλα δύο τέταρτα, βάλτε μια πηγή πρωτεϊνών και μια υδατανθράκων. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε ένα μικρότερο πιάτο για το φαγητό σας.

Εδώ είναι μερικά παραδείγματα των ισοδυνάμων τροφήμων:
90 γραμμάρια άπαχο κρέας = μια τράπουλα
30 γραμμάρια τυρί = μπαλάκι πινκ πονκ
1 μέτριο μήλο = μια μπάλα του τένις
1 φλιτζάνι ζυμαρικά ή ρύζι = μια γροθιά

Να τρώτε τρία καλά ισορροπημένα γεύματα κάθε ημέρα, με το πρωινό να είναι εξίσου σημαντικό και 2-3 σνακ. Η παράλειψη γευμάτων μειώνει πραγματικά το μεταβολισμό σας επειδή το σώμα σας όταν είστε νηστικοί προσπαθεί να αποθηκεύσει ενέργεια.
Η ανάπτυξη ενός υγιεινού τρόπου ζωής είναι κάτι που εσείς και η οικογένειά σας μπορεί και πρέπει να το κάνετε μαζί. Ετοιμάστε τις αγαπημένες σας συνταγές χρησιμοποιώντας πιο υγιεινά συστατικά. Δοκιμάστε τα φρούτα και τα λαχανικά που δεν έχετε φάει έως τώρα. Ακολουθήστε μερικές από τις σωματικές δραστηριότητες που εσείς και η οικογένειά σας μπορείτε να απολαύσετε. Ζητήστε περισσότερες ιδέες υγιεινών διατροφών την επόμενη φορά που θα δείτε τον ενδοκρινολόγο σας ή τον προσωπικό γιατρό σας. Θυμηθείτε, κάθε γεύμα είναι μια ευκαιρία να τρώτε καλύτερα και κάθε μέρα είναι μια ευκαιρία να είστε σωματικά πιο δραστήριοι.

Νικόλαος Βάλβης Ενδοκρινολόγος Διαβητολόγος στην περιοχή της Λάρισας.

Βρίσκεστε ΕΔΩ:

f t g m